That moment when you dont even know the name of the one who’s been flirting with you

December 12, 2013 § Leave a comment

“Sali”

‘Ya mbak’

“Ini nitip yah sekalian buat si ****i”

‘Ooh oke mbak’

— tiga detik kemudian —

‘Eh mbak!! Lah aku gak tau ****i tuh siapa?’

“Yaampun ituloh yang duduknya deket kamu. Ntar tanya aja sama anak-anak di situ.”

‘Oh oke.’

— lima menit kemudian, sudah kembali ke ruangan kantor biasa —

‘*uuuuu lo kenal orang bernama ini ga? Gue dititipin HRD suru ngasi ke dia nih tapi ga tau orangnya yang mana’ (nunjuk nama di amplop coklat)

“Lah Sal? Ituuu si ****i anak buahnya bu D!”

‘Oooh….. yang mana ya??’ (tetep ga ngerti)

“Yang tiap hari godain lo sal…”

‘Oh?!’ (damn)

“Lo sih keterlaluan loh udah tiap hari disamperin diajak ngobrol dan lo tetep ga tau namanya dia?? Wah parah..”

‘Oh….. yah…’

Huuuu mari makan siang :3

Tagged: ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

What’s this?

You are currently reading That moment when you dont even know the name of the one who’s been flirting with you at Eavesdrop on Me.

meta

%d bloggers like this: